Klantenservice & FAQ

Bij Euphoria helpen we je graag met al je vragen over onze erotische producten, levertijden, speciale bestellingen en nog veel meer. Ook als je een tikkeltje nerveus bent en eerst even wat informatie wil lospeuteren helpen we je graag. Je kunt op allerlei manieren contact met ons opnemen en je mag ons alles vragen.

Adres & telefoon
Euphoria (winkel)

Lindegracht 43
8441GK Heerenveen 
Telefoon: 0513-750825 / 06-14159822
Whatsapp: 06-14159822 (link opent WhatsApp op mobiel)
E-mail: klantenservice@euphoria-erotiek.nl
Of neem contact op via Facebook, Twitter of Instagram.

 

Reguliere openingstijden Euphoria

Maandag:

gesloten

Dinsdag:

11:00 - 18:00

Woensdag:

11:00 - 18:00

Donderdag:

11:00 - 21:00

Vrijdag:

11:00 - 21:00 (nieuw!)

Zaterdag:

11:00 - 17:00

Normale zondag:

gesloten

 

 

 

Hieronder vind je antwoord op de meeste gestelde vragen (FAQ):

1 Verzending & levering
1.1 Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie winkel?

Ja, dat kan. Kies na het invullen van je eigen naam- en adregegevens voor Afhalen in onze winkel (Heerenveen). We brengen je op de hoogte zodra alle artikelen voor je klaarliggen bij de kassa. Deze service kost je uiteraard niets.

Je mag je bestelling direct online afrekenen, maar je mag ook betalen in de winkel. Na het kiezen voor Afhalen in onze winkel verschijnt ook de optie Betalen bij ophalen. Aan jou de keuze.

1.2 Wordt mijn bestelling onherkenbaar geleverd?

Ja. We leveren alle bestellingen in een onherkenbare bruine of witte doos. Op de buitenkant staat nooit wat de inhoud is. Als afzender staat wel ons adres (verplicht) maar nooit de bedrijfsnaam. 

1.3 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen altijd ons best om je bestelling binnen 1-3 werkdagen af te leveren. Dat gaat vrijwel altijd goed. Kies voor Zo snel mogelijk tijdens je bestelling en jouw bestelling gaat bij de eerstvolgende mogelijkheid de deur uit. 

Er kunnen natuurlijk wel dingen anders lopen, zoals onbedoelde voorraadfouten, afhankelijkheid van bezorgdiensten, feestdagen, onvoorziene drukte etc. Bij wijzigingen houden je altijd goed op de hoogte.

1.4 Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Ja. Kies na het invullen van de benodigde adresgegevens voor de standaard verzendmethode Bezorgd thuis of op het werk en daaronder kun je kiezen voor Zo snel mogelijk of kies een van de beschikbare bezorgdagen of tijden. 

Deze informatie wordt realtime opgehaald van PostNL. Per adres kunnen de  mogelijkheden verschillen.

1.5 Ik wil niet dat mijn pakket thuis wordt afgeleverd, kan dat?

Ja, dat kan door te kiezen om je bestelling af te halen bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt*. Vul eerst altijd je eigen naam- en adresgegevens in en kies daarna bij de verzendmethode voor Ophalen bij PostNL locatie.

De PostNL plug-in toont je automatisch de PostNL locaties bij jou in de buurt. 

Wil je een andere locatie aangeven omdat je niet in de buurt van je thuisadres bent of om wat voor reden dan ook? Kies dan na het invullen van je eigen adresgegevens voor een ander afleveradres door Verzend naar een ander adres te selecteren. De Ophalen bij PostNL locatie functie toont je nu de PostNL locaties in de buurt van het afleveradres (bijvoorbeeld je werkadres, vakantieadres of ...)

*Alleen mogelijk voor Nederlandse zendingen

1.6 Wordt mijn pakket bij de buren bezorgd?

Nee, je pakket wordt altijd verstuurd met het Alleen huisadres-label*. Dat houdt in dat de PostNL-bezorger jouw bestelling alleen op het aangegeven adres mag afleveren en nooit bij de buren. De meeste mensen willen namelijk niet dat hun te nieuwsgierige buren hun nieuwe vibrator, dildo of sexy lingerie setje gaan keuren.

*Voor buitenlandse zendingen kunnen we deze service niet aanbieden

1.7 Wat moet ik doen als er iets fout gaat?

Wacht niet en neem direct contact met ons op als er iets fout lijkt te gaan of wanneer iets al fout is gegaan. Vermeld daarbij altijd je ordernummer en/of naam- & adresgegevens. Neem bij beschadiging bij aflevering zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 48 uur na aflevering contact met ons op.

Onze ervaring is dat het zelden fout gaat, maar áls het fout gaat is het vervelend voor alle partijen en natuurlijk vooral voor jou als klant. We zullen er alles aan doen om de fout op te sporen, te herstellen of achteraf op te lossen.

Het risico van beschadigingen/vermissingen tijdens transport is voor Euphoria. Mocht er iets misgaan is het sowieso vervelend voor je, maar wij zullen er alles aan doen om de juiste producten op de juist plek te krijgen.

2 Voorraad & levertijden
2.1 Zijn alle producten op voorraad in jullie winkel?

Als er bij een artikel Op voorraad staat, is dat artikel op in principe op voorraad in de winkel: of dat nou 1 of 100 stuks zijn. Wil je zeker weten dat een of meerdere artikelen voor jou gereserveerd worden? Dan adviseren we je dringend een online bestelling te plaatsen en te kiezen voor Afhalen in onze winkel (Heerenveen). Na het kiezen voor afhalen verschijnt ook de mogelijkheid Betalen bij ophalen

We brengen je op de hoogte zodra je bestelling klaarligt bij de kassa.

2.2 Waarom kan ik een product dat niet op voorraad is niet zelf bestellen?

Producten die Niet op voorraad zijn, kunnen niet worden toegevoegd aan je winkelmandje. Dat is voor Euphoria een bewuste keus om misverstanden, lange levertijden en veel extra pakketten/kosten te voorkomen. Producten die niet op voorraad zijn brengen veel extra werk, levertijd en kosten met zich mee. Excuses voor het ongemak. Je mag altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt.

2.3 Een product is niet op voorraad, kan ik er dan echt niet aankomen?

Meestal wel. Als je per sé dat ene artikel, die ene maat of die ene kleur wil hebben, mag je altijd contact met Euphoria opnemen. Geef daarbij duidelijk aan welk product, kleur/maat je graag wilt bestellen. Kopieer bijv. de naam en/of de link van het betreffende product.

Wij kunnen je dan de meest recente levertijdindicatie geven en handmatig een backorder voor je aanmaken. We sturen je dan een link om de betaling mee af te ronden.

2.4 Ik zoek een specifiek artikel, kan ik dat bij jullie bestellen/afhalen?

Ja, hoogstwaarschijnlijk wel. Euphoria kan bestellen bij vrijwel alle grote leveranciers van erotische producten. Wij kunnen dus aan alle gangbare merken en producten komen. Neem contact met ons op en geef daarbij zo duidelijk mogelijk aan welk product je zoekt. Desnoods met een naam, merk en/of linkje. We helpen je graag in jouw zoektocht!

2.5 De levertijd van een artikel in mijn winkelmandje is plotseling gewijzigd, wat kan ik doen?

Als een artikel in je winkelwagen plotseling (tijdelijk) niet leverbaar als levertijd heeft, dan was hoogstwaarschijnlijk een klant in onze winkel je voor met het kopen van het laatste exemplaar van dat artikel. De voorraad-informatie wordt real-time geüpdatet. Artikelen in je winkelmandje worden pas na betaling gereserveerd voor je.

3 Over onze winkel
3.1 Locatie & Toegankelijkheid

Je vindt de winkel van Euphoria aan de Lindegracht 43 in Heerenveen. Een goed bereikbare plek in het centrum van Heerenveen.

Scootmobielen en rolstoelen kunnen prima naar binnen rollen in onze winkel. Er zijn binnen geen trappen of drempels. Bij de brede voordeur ligt een drempelplaat. We hebben alleen geen automatische deur, maar wel een deurbel voor de minder-validen. We helpen je graag even met de deur.

 

3.2 Parkeergelegenheid

Parkeer je auto in de Geerts Willigen parkeergarage. Vanuit de parkeergarage is het 1-2 minuten lopen naar Euphoria. Je parkeert daar voor hetzelfde tarief als op straat:
maandag tot en met vrijdag van 9.00-18.00 u (donderdag tot 21.00)
zaterdag van 9.00-17.00 u
Buiten deze tijden en op zondag geldt er GRATIS parkeren (ook in de parkeergarage).
Betaald parkeren op straat: bijvoorbeeld in de Nieuwstraat, de Heideburen of op de Kerkstraat.

Als je uit de Geerts Willigen parkeergarage komt, loop dan door de Schoolsteeg (naast de Wok Oriental) richting de Lindegracht. Sla na de steeg linksaf en na 50 meter lopen stap je bij Euphoria naar binnen.

De dichtstbijzijnde gratis parkeerplaats zijn P2 bij het Abe Lenstra Stadion (5 minuten lopen) of bij de McDonalds Heerenveen. Vanaf daar is het 10-15 minuten lopen naar Euphoria.

3.3 Openbaar Vervoer

Euphoria is goed bereikbaar met het OV: het bus- en treinstation bevinden zich op 10 minuten lopen. Dichterbij is de bushalte bij het Gemeenthuis. Vanaf daar bereik je Euphoria met 4 minuten lopen.

3.4 Geldt er een leeftijdsgrens voor jullie winkel & producten?

Nee. Seksualiteit kent geen vaste leeftijd. Er geldt ook géén wettelijke leeftijdsgrens op de meeste* erotische producten. Bij Euphoria vinden wij dan ook dat iedereen die serieuze interesse heeft in onze producten of winkel van harte welkom is in onze winkel en op onze website. Ben jij geïnteresseerd in onze producten en wil je graag even rondkijken, advies vragen of iets kopen? Dan ben jij van harte welkom! Mochten we merken dat er geen oprechte interesse is of dat iemand nog niet toe is aan een van onze producten, zullen we die persoon vriendelijk de deur te wijzen.

Onze website staat geclassificeerd als een erotische website. Als ouders/voogd een speciaal filter op hun browser hebben zal deze website, als het goed is, geblokkeerd worden. Daar is Euphoria niet verantwoordelijk voor. Heb je vragen over ons beleid hierop? Je mag ALTIJD contact met ons opnemen via de contactpagina.

*Met uitzondering van 2 categorieën: bondage-artikelen en libidomiddelen. Voor deze categorieën geldt dat het voor personen jonger dan 18 jaar verboden is om aan te schaffen. Deze artikelgroepen vereisen een hoger verantwoordelijkheidsgevoel waar nog niet alle tieners over beschikken. Dit staat per categorie aangegeven op de webshop en dit verbod geldt ook in de winkel.

3.5 Voor het eerst naar een erotiekwinkel?

Ben je nog niet eerder in een erotiekwinkel (of sexshop) geweest? Maar ben je wel nieuwsgierig, op zoek naar advies of een product en vind je het misschien een beetje spannend? Ook dan is Euphoria absoluut jouw beste keus. Of je nou gewoon even binnen wilt kijken of advies wil: bij Euphoria word je altijd vriendelijk geholpen en nemen we de tijd voor je.
Na binnenkomst zul je al snel merken dat het helemaal niet zo spannend is in onze winkel, maar dat er een ontspannen en ongedwongen sfeer heerst. We laten onze klanten eigenlijk altijd even rustig rondkijken en bieden je een bakje koffie of thee aan. Kijk dus op je gemak rond of stap direct op een medewerker af. Je mag ook best even zeggen dat het je eerste bezoek is aan een erotiekwinkel.

Na verloop van tijd zullen we alle klanten vragen of we ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag met al je vragen en je mag ons dan ook altijd alles vragen. Of je nou een cadeautje zoekt, een buttplug of een vibrator.

Onze klanten zijn eigenlijk iedereen: jong & oud, man & vrouw, stellen & singles. En van al deze groepen komen er meer dan eens mensen voor het eerst binnen. Fantastisch! Iedereen mag trots zijn op zijn/haar seksualiteit en als je bij ons naar buiten stapt, goed geadviseerd en/of met mooie producten: wees dan ook blij met jezelf!

3.6 Wie komen er bij Euphoria?
Een veelgestelde vraag is: "wat voor mensen komen in jullie winkel?"
Daar kunnen we kort en krachtig over zijn: iedereen! Van jong tot oud, mannen en vrouwen, ervaren en onervaren. Iedereen heeft zijn/haar eigen seksualiteit en vrijwel iedereen vindt het leuk om die te ontdekken. Soms alleen, soms samen. Euphoria heeft de leukste en beste producten in huis en we helpen je graag de juiste keuzes te maken.

Ook jij bent dus van harte welkom bij Euphoria!
3.7 Wie werken er bij Euphoria?

Bij Euphoria kun je meerdere personen tegenkomen in de winkel, op de webshop, op homeparty's of op beurzen. Op dit moment zijn dat: Mark, Fardau, Diana en Desirée. Alle medewerkers beschikken over de juiste kennis en kunnen je goed adviseren! Schroom dan ook nooit om vragen te stellen, we beantwoorden ze graag allemaal.

4 Contact, suggesties en klachten
4.1 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Scroll naar beneden op elke pagina.

Je ziet daar ons e-mailadres, telefoonnummer en social media. Kies het kanaal van jouw voorkeur om contact op te nemen. Je kunt ons ook Whatsappen op 06-14159822 (link werkt alleen op telefoons)

4.2 Ik heb een klacht, hoe nu verder?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@euphoria-erotiek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

4.3 Ik heb een tip, suggestie, aanbeveling e.d.

Suggesties om onze onderneming en dienstverlening te verbeteren zijn altijd welkom. Onderaan elke pagina vind je onze contactgegevens. Neem via een van de kanalen contact met ons op en we gaan kijken of we (in de toekomst) kunnen verbeteren.