HEERENVEEN & ONLINE
Webwinkel Keurmerk
Klantenservice en FAQ2022-06-24T11:07:09+02:00

FAQ Libido Liquid

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We hebben nieuwe voorraad Libido Liquid! Op 22 juni hebben wij álle achterstallige bestellingen ingepakt en opgestuurd. Afhankelijk van de verwerking van PostNL kun je je pakket dus snel verwachten. Hou hiervoor je Track & Trace code in de gaten. Alle nieuwe bestellingen vanaf 22 juni versturen wij weer dagelijks (rekening houdend met onze openingstijden). Omdat er nog steeds veel bestellingen binnenkomen, kán het echter zijn dat levering binnen 24 uur niet altijd lukt. Uiteraard doen wij hier wel ons best voor!

Er is iets mis met mijn bestelling

Heb jij je pakketje al ontvangen, maar klopt er iets niet? Allereerst onze excuses. Wij zijn overdonderd door alle bestellingen en helaas kan er dan wel eens iets verkeerd gaan. Hieronder staan manieren om contact met ons op te nemen. Laat ons weten wat er mis is gegaan, en wij zoeken een passende oplossing.

Klantenservice

Bij Euphoria helpen we je graag met al je vragen over onze erotische producten, levertijden, speciale bestellingen en nog veel meer. Ook als je een tikkeltje nerveus bent en eerst even wat informatie wil lospeuteren helpen we je graag. Je kunt op allerlei manieren contact met ons opnemen en je mag ons alles vragen.

Adres & telefoon

Euphoria (winkel)
Lindegracht 43
8441GK Heerenveen
Telefoon: 0513-750825 (zie openingstijden)
E-mail: klantenservice@euphoria-erotiek.nl
Of neem contact op via Facebook of Instagram.

Openingstijden Online Klantenservice

Maandag:09:30 – 18:00
Dinsdag:09:30 – 18:00
Woensdag:09:30 – 18:00
Donderdag:09:30 – 21:00
Vrijdag:09:30 – 18:00
Zaterdag:09:30 – 18:00
Zondag:gesloten

FAQ

Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie winkels?2021-02-23T15:33:17+01:00

Ja, dat kan. Kies na het invullen van je eigen naam- en adregegevens voor ‘Afhalen in onze winkel Heerenveen’ of ‘Leeuwarden’. We brengen je op de hoogte zodra alle artikelen voor je klaarliggen bij de kassa. Deze service kost je uiteraard niets. Je dient je bestelling direct online af te rekenen. De producten worden dan direct voor jou gereserveerd.

(Wil of kun je niet online betalen, maar wil je met PIN of Contant betalen? Bel of mail je bestelling dan aan ons door)

Wordt mijn bestelling onherkenbaar geleverd?2021-02-13T14:38:27+01:00

Ja. We leveren alle bestellingen in een onherkenbare bruine doos. Op de buitenkant staat nooit wat de inhoud is. Als afzender staat wel ons adres (verplicht) maar nooit de bedrijfsnaam.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?2021-02-13T14:39:09+01:00

Wij doen altijd ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Kijk voor de verwachte levertijden op onze pagina over Verzending & Retouren

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?2023-03-23T16:25:16+01:00

Niet altijd. We versturen onze pakketten altijd zo snel mogelijk. Je kunt soms wel kiezen voor een aflevertijdvak. Vul daarvoor eerst je adresgegevens in en kies voor verzending met DHL. De mogelijkheden kunnen per adres en afhankelijk van drukte verschillen. Soms heb je geen keuze. Deze informatie wordt realtime opgehaald van DHL.

Ik wil liever niet dat mijn pakket thuis wordt afgeleverd, kan dat?2021-02-13T14:43:03+01:00

Dat kan als je als verzendmethode kiest voor ‘Afhalen op een PostNL-locatie’ of ‘Afhalen in onze winkel in …’. Tijdens het bestelproces vul je eerst je eigen adresgegevens in. De gewenste verzendmethode of afhalen kies je verderop in het bestelproces. Afhalen op een PostNL-locatie bij jou in de buurt: Wel zo makkelijk en ook nog eens discreet. Niemand thuis hoeft dan te weten dat je iets besteld hebt.

Wordt mijn pakket bij de buren bezorgd?2021-02-13T14:47:09+01:00

Wil je dit liever niet? Kies dan tijdens het bestellen* voor de verzendoptie “Alleen huisadres” of “Niet bij buren”. Dat houdt in dat de PostNL-bezorger jouw bestelling alleen op het aangegeven adres mag afleveren en nooit bij de buren. Dit is een betaalde service en kost een beetje extra. Bij onze standaardverzending mag de bezorger wel besluiten om je pakket af te geven aan de buren. Je krijgt dan altijd een briefje in de brievenbus waarop staat waar het pakket naar toe is gebracht.

*Voor buitenlandse zendingen kunnen we deze service niet aanbieden

Wat moet ik doen als er iets fout gaat?2021-02-13T14:48:01+01:00

Wacht niet af, maar neem direct contact met ons op als er iets fout lijkt te gaan of wanneer iets al fout is gegaan. Vermeld daarbij altijd je ordernummer en/of naam- & adresgegevens. Neem bij beschadiging bij aflevering zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 48 uur na aflevering contact met ons op.

Onze ervaring is dat het zelden fout gaat, maar áls het fout gaat is het vervelend voor alle partijen en natuurlijk vooral voor jou als klant. We zullen er alles aan doen om de fout op te sporen, te herstellen of achteraf op te lossen. Het risico van beschadigingen/vermissingen tijdens transport is voor Euphoria. Mocht er iets misgaan zullen we er alles aan doen om de juiste producten op de juist plek te krijgen.

Zijn alle producten op voorraad in jullie winkel?2021-02-13T15:03:59+01:00

Ja, bijna allemaal. Wij leveren vrijwel* alle producten uit onze eigen winkelvoorraad. Check wel even de voorraad op de productpagina. Daar kun je zien of het product op voorraad is en in welke winkel. Op grote computerschermen zie je rechts van de productafbeelding “Winkelvoorraad” per winkel staan. Op kleinere schermen en mobiele telefoons staat het onder de productfoto.

Wil je een specifiek product komen kopen in onze winkel? Bestel dan online en kies bij Verzendmethode voor ‘Afhalen in onze winkel’. Je kunt direct betalen. Zo voorkom je teleurstellingen mocht het artikel ineens aan iemand anders zijn verkocht (online of in de winkel). We sturen je een bericht zodra je bestelling voor je klaarligt achter de kassa.

*Sommige producten, vaak dure of grote producten leveren we rechtstreeks van de leverancier. Als een artikel als ‘niet op voorraad’ staat op de webshop is het momenteel ook niet op voorraad in die winkel. Onze voorraadadministratie klopt in 99% van de gevallen. Je mag altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt.

Wat kan ik doen als een product niet op voorraad is?2021-02-20T13:18:03+01:00

Producten die niet op voorraad zijn, kunnen niet altijd worden toegevoegd aan je winkelmandje. Dat is een bewuste keus om misverstanden, lange levertijden, enz. te voorkomen. Er zijn ook producten die niet op voorraad zijn die je wel aan je winkelmandje kunt toevoegen. Deze worden gelijk voor jou bestelt. Zodra de bestelling bij ons binnen is sturen we hem naar jou op.

Wat je altijd mag doen is contact met ons opnemen. Zo kunnen we bijvoorbeeld een speciale order voor je aanmaken of je op de hoogte brengen wanneer het artikel weer op voorraad is. Vermeld bij je contactmoment de producttitel, artikelnummer of kopieer de url.

Ik zoek een specifiek artikel maar ik kan het niet vinden bij Euphoria, kunnen jullie dat voor me bestellen?2021-02-20T13:25:53+01:00

Ja hoor, waarschijnlijk wel. Dit doen we vaker bij Euphoria. We kunnen bestellen bij vrijwel alle grote leveranciers van erotische producten. Wij kunnen dus aan heel erg veel producten komen. Neem contact met ons op en geef daarbij zo duidelijk mogelijk aan welk product je zoekt. Als het kan met een foto en naam, merk en/of linkje. We helpen je graag met jouw zoektocht!

Locaties & Toegankelijkheid2021-02-20T13:49:24+01:00

Onze winkel in Heerenveen is toegankelijk voor scootmobielen en rolstoelen Je vindt de winkel van Euphoria aan de Lindegracht 43. Een goed bereikbare plek in het centrum van Heerenveen.

Scootmobielen en rolstoelen kunnen prima naar binnen rollen in onze winkel. Er zijn binnen geen trappen of drempels. Bij de brede voordeur ligt een drempelplaat. We hebben alleen geen automatische deur, maar wel een deurbel voor de minder-validen. Bel gerust aan want we helpen je graag even met de deur.

Onze winkel in Leeuwarden is minder toegankelijk want daar zit een flinke drempel en de winkel is kleiner. Je vind onze winkel op Over de Kelders 22. We hebben wel een deurbel zodat je kunt aanbellen. Wij kunnen dan samen met jou kijken of je toch naar binnen kunt. Als dat niet lukt helpen we je aan de deur.

Parkeergelegenheid2021-02-20T14:07:03+01:00

Heerenveen

Parkeer je auto in de Geerts Willigen parkeergarage. Vanuit de parkeergarage is het 1-2 minuten lopen naar Euphoria. Je parkeert daar voor hetzelfde lage tarief als op straat.

Betaald parkeren op straat: bijvoorbeeld in de Nieuwstraat, de Heideburen of op de Kerkstraat.

Als je uit de Geerts Willigen parkeergarage komt, loop dan door de Schoolsteeg (naast de Wok Oriental) richting de Lindegracht. Sla na de steeg linksaf en na ±50 meter lopen stap je bij Euphoria naar binnen.

De dichtstbijzijnde gratis parkeerplaats zijn P2 bij het Abe Lenstra Stadion (5 minuten lopen) of bij de McDonalds Heerenveen. Vanaf daar is het 10-15 minuten lopen naar Euphoria.

Leeuwarden

In het centrum van Leeuwarden parkeren is lastig omdat er vrij weinig ruimte is. Daarom is op de meeste plekken alleen kort parkeren toegestaan.

De dichtsbijzijnde parkeergarage is Zaailand die vind je op Zaailand 5 in Leeuwarden. Parkeergarage Hoeksterend op het Hoeksterpad 3 is net iets verder weg maar goedkoper.

Wil je echt goedkoop parkeren dan kun je ook parkeren op het parkeerterrein Fonteinland (€0,70 per uur, en een dagtarief van €3,50). Je kunt bent dan via een leuke wandeling langs het water of door de binnenstad in ongeveer 20 minuten bij onze winkel.

Openbaar Vervoer2021-02-20T14:24:15+01:00

Euphoria Heerenveen is goed bereikbaar met het OV: het bus- en treinstation bevinden zich op 10 minuten lopen. Dichterbij is de bushalte bij het Gemeenthuis. Vanaf daar bereik je Euphoria met 4 minuten lopen.

Euphoria Leeuwarden is ook goed bereikbaar vanaf het station in Leeuwarden. Na een wandeling van iets meer dan 10 minuten sta je voor onze winkel.

Geldt er een leeftijdsgrens voor jullie winkel & producten?2021-02-20T14:32:16+01:00

Nee, seksualiteit kent geen vaste leeftijd. Er is ook géén wettelijke leeftijdsgrens voor de meeste* erotische producten. Bij Euphoria vinden wij dan ook dat iedereen die serieuze interesse heeft in onze producten of winkel van harte welkom is in onze winkel en op onze website. Ben jij geïnteresseerd in onze producten of wil je graag even rondkijken, advies vragen of iets kopen? Dan ben jij van harte welkom!

Onze website staat geclassificeerd als een erotische website. Als ouders/voogd een speciaal filter op hun browser hebben zal deze website, als het goed is, geblokkeerd worden. Daar is Euphoria niet verantwoordelijk voor. Heb je vragen over ons beleid hierop? Je mag ALTIJD contact met ons opnemen via de contactpagina.

*Met uitzondering van 2 categorieën: bondage-artikelen en libidomiddelen. Artikelen uit deze categorieën zijn voor personen jonger dan 18 jaar verboden om aan te schaffen. Deze artikelgroepen vereisen een hoger verantwoordelijkheidsgevoel waar nog niet alle tieners over beschikken.

Ga je voor het eerst naar een erotiekwinkel?2021-02-20T14:48:52+01:00

Ben je nog niet eerder in een erotiekwinkel (sexshop) geweest? Maar ben je wel nieuwsgierig, op zoek naar advies of een product en vind je het misschien een beetje spannend? Ook dan is Euphoria absoluut jouw beste keus. Of je nou gewoon even binnen wilt kijken of advies wil: bij Euphoria word je altijd vriendelijk geholpen en nemen we de tijd voor je.
Na binnenkomst zul je al snel merken dat het helemaal niet zo spannend is in onze winkels, maar dat er een ontspannen en ongedwongen sfeer heerst. We laten onze klanten eigenlijk altijd even rustig rondkijken en bieden je een bakje koffie of thee aan. Kijk dus op je gemak rond of stap direct op een medewerker af. Je mag ook best even zeggen dat het je eerste bezoek is aan een erotiekwinkel.

Na verloop van tijd zullen we alle klanten vragen of we ergens bij kunnen helpen. Of je nou een cadeautje zoekt, een anaalspeeltje of een vibrator: We helpen je graag met al je vragen en je mag ons dan ook altijd alles vragen.

Onze klanten zijn eigenlijk iedereen: jong & oud, man & vrouw, stellen & singles. En van al deze groepen komen er vaak mensen voor het eerst binnen. Fantastisch! Iedereen mag trots zijn op zijn/haar seksualiteit. En als je bij ons naar buiten stapt, goed geadviseerd en misschien ook met mooie producten: wees dan ook blij met jezelf!

‘Wat voor mensen’ komen er bij Euphoria?2021-02-20T14:50:53+01:00

Een veelgestelde vraag is: “wat voor mensen komen in jullie winkel?”
Daar kunnen we kort en krachtig over zijn: Iedereen! Van jong tot oud, mannen en vrouwen, ervaren en onervaren. Iedereen heeft zijn/haar eigen seksualiteit en vrijwel iedereen vindt het leuk om die te ontdekken. Soms alleen, soms samen. Euphoria heeft de leukste en beste producten in huis en we helpen je graag de juiste keuzes te maken.

Ook jij bent dus van harte welkom bij Euphoria!

Wie werken er bij Euphoria?2021-12-11T14:57:42+01:00

Bij Euphoria kun je meerdere personen tegenkomen in de winkel en op de webshop. Op dit moment zijn dat: Mark, Hennie, Fardau, Myneke, Talysa, Laura en Desirée. Alle medewerkers hebben kennis van zaken en schrikken van geen enkele vraag. Dankzij de juiste productkennis en begrip van het lichaam kunnen ze je allemaal goed adviseren! Aarzel dan ook nooit om vragen te stellen, we beantwoorden ze graag. Dat vinden we zelfs erg leuk!

Ik heb een tip, suggestie, aanbeveling e.d.2021-02-20T15:24:13+01:00

Suggesties om onze onderneming en dienstverlening te verbeteren zijn altijd welkom.  Neem via een van de onderstaande kanalen contact met ons op. Dan gaan we kijken of we (in de toekomst) kunnen verbeteren.

Bel ons via: 0513-750825 (Heerenveen) of 085-1309178 (Leeuwarden)
Je kunt ons ook mailen via:
klantenservice@euphoria-erotiek.nl

Of kom het ons persoonlijk vertellen in één van onze winkels:
Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Over de Kelders 22
8911JG Leeuwarden

 

Ik heb een klacht, hoe nu verder?2021-02-20T15:27:50+01:00

Laat ons weten dat je een klacht hebt door te mailen naar klantenservice@euphoria-erotiek.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je bemiddeling aanvragen via Stichting WebwinkelKeur. Deze onafhankelijke stichting zorgt voor ons keurmerk en voor bemiddeling als we er samen niet uit kunnen komen.

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is alleen mogelijk wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is genomen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?2021-02-20T15:45:46+01:00

Dat mag jij helemaal zelf weten. We zijn op allerlei manieren zeer goed bereikbaar. Kies wat jou het prettigst lijkt. Op deze pagina staan alle mogelijke manieren om contact met ons op te nemen

Bel ons via: 0513-750825 (Heerenveen) of 085-1309178 (Leeuwarden)
Je kunt ons ook mailen via:
klantenservice@euphoria-erotiek.nl

Of kom het ons persoonlijk vertellen in één van onze winkels:
Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Over de Kelders 22
8911JG Leeuwarden

Wat betekent “Nalevering”?2021-02-20T16:33:47+01:00

Bij producten die niet op voorraad zijn komt “Nalevering” te staan. Bestel je zo’n artikel, dan bestellen wij dat gelijk bij de leverancier. En zodra de bestelling bij ons binnen is sturen we hem naar jou op.

Titel

Ga naar de bovenkant