• Lorem ipsum
FAQ
Verzending & levering
Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie winkel?

Ja, dat kan. Kies na het invullen van je eigen naam- en adregegevens voor Afhalen in onze winkel (Heerenveen). We brengen je op de hoogte zodra alle artikelen voor je klaarliggen bij de kassa. Deze service kost je uiteraard niets.

Je mag je bestelling direct online afrekenen, maar je mag ook betalen in de winkel. Na het kiezen voor Afhalen in onze winkel verschijnt ook de optie Betalen bij ophalen. Aan jou de keuze.

Wordt mijn bestelling onherkenbaar geleverd?

Ja. We leveren alle bestellingen in een onherkenbare bruine of witte doos. Op de buitenkant staat nooit wat de inhoud is. Als afzender staat wel ons adres (verplicht) maar nooit de bedrijfsnaam. 

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen altijd ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Kijk voor de verwachte levertijden op onze pagina over Verzending & Levering

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Ja. Kies na het invullen van de benodigde adresgegevens voor de standaard verzendmethode. Je kunt daaronder vervolgens kiezen voor 'Zo snel mogelijk' of kies een van de beschikbare bezorgdagen en/of tijden. Deze informatie wordt realtime opgehaald van PostNL. Per adres kunnen de mogelijkheden verschillen.

Ik wil niet dat mijn pakket thuis wordt afgeleverd, kan dat?

Dat kan als je als verzendmethode kiest voor 'Afhalen op een PostNL-locatie' of 'Afhalen in onze winkel'. Tijdens het bestelproces dien je eerst wel je eigen adresgegevens in te voeren. De gewenste verzendmethode of afhalen kies je verderop in het bestelproces. Afhalen op een PostNL-locatie bij jou in de buurt: Wel zo makkelijk en ook nog eens discreet. Niemand thuis hoeft dan te weten dat je iets besteld hebt. 

Wordt mijn pakket bij de buren bezorgd?

Je kunt tijdens het bestelproces zelf kiezen voor 'Alleen huisadres' levering bij het kiezen van de verzendmethode. Dan wordt je pakket nooit bij de buren bezorgd.* Kies je voor standaard verzending bestaat de mogelijkheid wel dat het bij de buren wordt afgeleverd.

*Voor buitenlandse zendingen kunnen we deze service niet aanbieden

Wat moet ik doen als er iets fout gaat?

Wacht niet en neem direct contact met ons op als er iets fout lijkt te gaan of wanneer iets al fout is gegaan. Vermeld daarbij altijd je ordernummer en/of naam- & adresgegevens. Neem bij beschadiging bij aflevering zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 48 uur na aflevering contact met ons op.

Onze ervaring is dat het zelden fout gaat, maar áls het fout gaat is het vervelend voor alle partijen en natuurlijk vooral voor jou als klant. We zullen er alles aan doen om de fout op te sporen, te herstellen of achteraf op te lossen.

Het risico van beschadigingen/vermissingen tijdens transport is voor Euphoria. Mocht er iets misgaan zullen we er alles aan doen om de juiste producten op de juist plek te krijgen.

Voorraad & levertijden
Zijn alle producten op voorraad in jullie winkel?

Ja, in principe wel*. Wij leveren alle producten uit onze eigen winkelvoorraad in Heerenveen. Je kunt op elke productpagina zien of het product op voorraad is. 

Wil je een specifiek product komen kopen in onze winkel? Bestel dan online en kies bij Verzendmethode voor 'Afhalen in onze winkel'. Je kunt online afrekenen en wij leggen je bestelling direct voor je klaar. Zo voorkom je teleurstellingen mocht het artikel ineens aan iemand anders zijn verkocht (online of in de winkel).

*Als een artikel als '(tijdelijk) uitverkocht' staat op de webshop is het momenteel ook niet op voorraad in de winkel. Onze voorraadadministratie klopt in 99% van de gevallen. Je mag altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt.

 

Waarom kan ik een product dat niet op voorraad is niet zelf bestellen?

Producten die Niet op voorraad zijn, kunnen niet worden toegevoegd aan je winkelmandje. Dat is voor Euphoria een bewuste keus om misverstanden, lange levertijden en veel extra pakketten/kosten te voorkomen. Producten die niet op voorraad zijn brengen veel extra werk, levertijd en kosten met zich mee. Excuses voor het ongemak. Je mag altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt.

Wat kan ik doen als een product niet op voorraad is?

Producten die niet op voorraad zijn, kunnen doorgaans niet worden toegevoegd aan je winkelmandje. Dat is een bewuste keus om misverstanden, lange levertijden en veel extra pakketten/kosten te voorkomen. Producten die niet op voorraad zijn brengen veel extra werk, levertijd en kosten met zich mee. 

Wat je altijd mag doen is contact met ons opnemen. Zo kunnen we bijvoorbeeld een speciale order voor je aanmaken of je op de hoogte brengen wanneer het artikel weer op voorraad is. Vermeld bij je contactmoment de producttitel, artikelnummer of kopieer de url.

Een klein aantal artikelen, zoals levensechte sekspoppen, kan wel besteld worden als er geen voorraad is. 

Ik zoek een specifiek artikel, kan ik dat bij jullie bestellen/afhalen?

Ja, hoogstwaarschijnlijk wel. Dit doen we vaker bij Euphoria. We kunnen bestellen bij vrijwel alle grote leveranciers van erotische producten. Wij kunnen dus aan heel erg veel producten komen. Neem contact met ons op en geef daarbij zo duidelijk mogelijk aan welk product je zoekt. Indien mogelijk met een naam, merk en/of linkje. We helpen je graag in jouw zoektocht! 

Over onze winkel
Locatie & Toegankelijkheid

Je vindt de winkel van Euphoria aan de Lindegracht 43 in Heerenveen. Een goed bereikbare plek in het centrum van Heerenveen.

Scootmobielen en rolstoelen kunnen prima naar binnen rollen in onze winkel. Er zijn binnen geen trappen of drempels. Bij de brede voordeur ligt een drempelplaat. We hebben alleen geen automatische deur, maar wel een deurbel voor de minder-validen. We helpen je graag even met de deur.

 

Parkeergelegenheid

Parkeer je auto in de Geerts Willigen parkeergarage. Vanuit de parkeergarage is het 1-2 minuten lopen naar Euphoria. Je parkeert daar voor hetzelfde lage tarief als op straat.

Betaald parkeren op straat: bijvoorbeeld in de Nieuwstraat, de Heideburen of op de Kerkstraat.

Als je uit de Geerts Willigen parkeergarage komt, loop dan door de Schoolsteeg (naast de Wok Oriental) richting de Lindegracht. Sla na de steeg linksaf en na ±50 meter lopen stap je bij Euphoria naar binnen.

De dichtstbijzijnde gratis parkeerplaats zijn P2 bij het Abe Lenstra Stadion (5 minuten lopen) of bij de McDonalds Heerenveen. Vanaf daar is het 10-15 minuten lopen naar Euphoria.

Openbaar Vervoer

Euphoria is goed bereikbaar met het OV: het bus- en treinstation bevinden zich op 10 minuten lopen. Dichterbij is de bushalte bij het Gemeenthuis. Vanaf daar bereik je Euphoria met 4 minuten lopen. 

Geldt er een leeftijdsgrens voor jullie winkel & producten?

Nee. Seksualiteit kent geen vaste leeftijd. Er geldt ook géén wettelijke leeftijdsgrens op de meeste* erotische producten. Bij Euphoria vinden wij dan ook dat iedereen die serieuze interesse heeft in onze producten of winkel van harte welkom is in onze winkel en op onze website. Ben jij geïnteresseerd in onze producten of wil je graag even rondkijken, advies vragen of iets kopen? Dan ben jij van harte welkom! 

Onze website staat geclassificeerd als een erotische website. Als ouders/voogd een speciaal filter op hun browser hebben zal deze website, als het goed is, geblokkeerd worden. Daar is Euphoria niet verantwoordelijk voor. Heb je vragen over ons beleid hierop? Je mag ALTIJD contact met ons opnemen via de contactpagina.

*Met uitzondering van 2 categorieën: bondage-artikelen en libidomiddelen. Voor deze categorieën geldt dat het voor personen jonger dan 18 jaar verboden is om aan te schaffen. 

Voor het eerst naar een erotiekwinkel?

Ben je nog niet eerder in een erotiekwinkel (sexshop) geweest? Maar ben je wel nieuwsgierig, op zoek naar advies of een product en vind je het misschien een beetje spannend? Ook dan is Euphoria absoluut jouw beste keus. Of je nou gewoon even binnen wilt kijken of advies wil: bij Euphoria word je altijd vriendelijk geholpen en nemen we de tijd voor je.
Na binnenkomst zul je al snel merken dat het helemaal niet zo spannend is in onze winkel, maar dat er een ontspannen en ongedwongen sfeer heerst. We laten onze klanten eigenlijk altijd even rustig rondkijken en bieden je een bakje koffie of thee aan. Kijk dus op je gemak rond of stap direct op een medewerker af. Je mag ook best even zeggen dat het je eerste bezoek is aan een erotiekwinkel.

Na verloop van tijd zullen we alle klanten vragen of we ergens bij kunnen helpen. Of je nou een cadeautje zoekt, een anaalspeeltje of een vibrator: We helpen je graag met al je vragen en je mag ons dan ook altijd alles vragen.

Onze klanten zijn eigenlijk iedereen: jong & oud, man & vrouw, stellen & singles. En van al deze groepen komen er meer dan eens mensen voor het eerst binnen. Fantastisch! Iedereen mag trots zijn op zijn/haar seksualiteit en als je bij ons naar buiten stapt, goed geadviseerd en/of met mooie producten: wees dan ook blij met jezelf!

'Wat voor mensen' komen er bij Euphoria?
Een veelgestelde vraag is: "wat voor mensen komen in jullie winkel?"
Daar kunnen we kort en krachtig over zijn: iedereen! Van jong tot oud, mannen en vrouwen, ervaren en onervaren. Iedereen heeft zijn/haar eigen seksualiteit en vrijwel iedereen vindt het leuk om die te ontdekken. Soms alleen, soms samen. Euphoria heeft de leukste en beste producten in huis en we helpen je graag de juiste keuzes te maken.

Ook jij bent dus van harte welkom bij Euphoria!
Wie werken er bij Euphoria?

Bij Euphoria kun je meerdere personen tegenkomen in de winkel en op de webshop. Op dit moment zijn dat: Mark, Diana en Desirée. Alle medewerkers beschikken over uitgebreide kennis en schrikken van geen enkele vraag. Dankzij de juiste productkennis en het begrijpen van het lichaam kunnen ze je allemaal goed adviseren! Schroom dan ook nooit om vragen te stellen, we beantwoorden ze graag allemaal. Dat vinden we zelfs erg leuk!

Contact, suggesties en klachten
Ik heb een tip, suggestie, aanbeveling e.d.

Suggesties om onze onderneming en dienstverlening te verbeteren zijn altijd welkom. Bovenaan deze pagina vind je onze contactgegevens. Neem via een van de kanalen contact met ons op en we gaan kijken of we (in de toekomst) kunnen verbeteren.

Ik heb een klacht, hoe nu verder?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Deze onafhankelijke stichting zorgt voor ons keurmerk en voor bemiddeling als we er samen niet uit kunnen komen.

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is alleen mogelijk wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is genomen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Dat mag jij helemaal zelf weten. We zijn op allerlei manieren zeer goed bereikbaar. Kies wat jou het prettigst lijkt of kom langs in onze winkel in Heerenveen. Bovenaan deze pagina staan alle mogelijke manieren om contact met ons op te nemen

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden