Het is momenteel alleen voor Nederlandse klanten mogelijk om achteraf te betalen met Billink

Bij Euphoria hebben Nederlandse klanten de mogelijkheid om hun bestelling achteraf te betalen met de betaalmethode ‘Achteraf betalen met Billink‘.

  • Je bestelling nog sneller afgerond
  • Betalen wanneer het jou uitkomt (binnen 14 dagen)
  • Service +++

Hoe werkt Achteraf Betalen?

Je plaatst je bestelling op de normale manier bij Euphoria. Kies vervolgens bij de stap Betaalmethode voor ‘Achteraf Betalen‘. Klik op ‘Volgende stap‘ en rond je order met een enkele klik af.

Billink is de partij die de verdere afhandeling van je betaling regelt. Je ontvangt automatisch binnen enkele dagen een e-factuur in je e-mail van Billink, namens ons. Je hebt vervolgens 14 dagen om het bedrag over te boeken wanneer het jou uitkomt.

LET OP: Je betaalt je order dus niet rechtstreeks aan ons, maar aan onze partner Billink. Let op de instructies in de e-factuur.

Billink als betrouwbare partner voor Achteraf Betalen

Net als de meeste webshops besteedt Euphoria het Achteraf Betalen uit aan een derde partij. Wij hebben gekozen voor Billink als tussenpartij vanwege hun klantvriendelijke manier van werken en hun betrouwbare basis. Billink neemt alle administratie en risico’s van Euphoria over m.b.t. het achteraf betalen. Als je kiest voor Achteraf Betalen, betaal je jouw bestelling rechtstreeks aan Billink. Zij betalen ons weer uit. Verder contact over je betaling en bijvoorbeeld herinneringen krijg je van Billink, namens ons.

Als je kiest voor Achteraf Betalen worden je gegevens gedeeld met Billink. Niet alleen om je de e-factuur te kunnen sturen, maar ook voor een automatische risicoscan. Deze automatische scan vindt ongemerkt plaats tijdens het bestelproces. Billink gebruikt een eigen database met o.a. bkr-gegevens en schat automatisch in of het verantwoord is om je de optie Achteraf Betalen te laten gebruiken. Het kán dus zijn dat je betaling niet goedgekeurd wordt. Kies dan voor een andere betaalmethode.

Euphoria heeft geen inzicht in de gegevens die Billink gebruikt en kan niets aan hun besluiten veranderen.

Wat als ik (een deel van) mijn bestelling terugstuur?

Binnen 14 dagen mag je van de wet online bestellingen om welke reden dan ook retourneren. Uit ons assortiment kunnen niet alle artikelen worden geruild of geretourneerd vanwege hun persoonlijke aard en hygiënische redenen. Lees daarom eerst de informatie over retourneren.

Als je wilt retourneren / ruilen:

  • Neem altijd eerst contact met ons op over welk(e) artikel(en) je wilt retourneren
  • Je betalingsverplichting aan Billink vervalt niet automatisch bij het retourneren van je bestelling
  • Na ontvangst en beoordeling van je geretourneerde producten wordt afhankelijk van de reden van retour een alternatief opgestuurd of wordt besloten voor een creditering (terugbetaling).
  • In het geval van een creditering laten we jouw Billink factuur aanpassen. Zo kan hij komen te vervallen of hoef je niet alle artikelen meer te betalen.
  • Had je al betaald aan Billink, dan krijg je jouw teveel betaalde geld gewoon weer terug.

Voor meer informatie en contactgegevens van Billink verwijzen we je graag door naar de website van Billink.